mina dagar

hej alla goa och glada .
pinsamt att jag haft tillgång till dator men har inte orkar eftersom jag har haft så sjuuukt kul med mina brudar♥
haha , igår drog vi till tempo och lekte med kompost påsar ..
sen snacka vi om ngn läskig gubbe som bodde i röjeråsen och såklart åker han förbi där vi sitter typ när vi precis snackat om det så jag och becca springer och kastar oss vid en buske , kan juh säga att man inte ska springa med påsar på fötterna ! 
orkar inte förklara vad vi gjorde sen ..
fick skjuts ner av beccas mamma vid tio så vi gick runt och frös ett tag tills jag skulle måla småbarn med stina :)
haha , så sjukt kul !
fixat gratis biljetter till karusellerna så har åkt karusell idag med ebba , becca och min blivande man LIAM♥♥
så sjukt söt liten kille , vi ska gifta oss imorgon .
han skrek att jag var hans tjej i karusellen , vadå gullig ?!
kollade på när dansturnen dansade sen drog jag och mamma hem fick med mig godis hem .
nu ska jag duscha och sen somna till någon bra film .
imrn slaggar jag & ebba hos becca , kan gissa att det blir awesome ? c: 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0