nu äntligen uppdaterar jag !

ääntligen , min dator har damp ..
slutade halv tolv idag och då kom mamma och hämta mig eftersom jag inte palla vänta på en buss i två timmar .. suck !
vi fixade lite grejer medans vi ändå var nere på rättvik.
mamma åkte vid två och sen dess har jag vart ensam hemma med tess .
har vart duktig och setat med kemin , har prov nästa vecka DÖÖÖ..
snart kommer fiffi hit och håller mig sällskap , eller hon kom nu trorja ? det visar sig
imrn slutar vi sent och sen sover jag nog med brudarna♥  
marknad på fredag så blir ingen bra uppdatering eftersom jag inte vet om jag har tillgång till dator .
nu ska jag gå och göra iordning en supergod smoothie till mig .

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0