hembygdsresa ..

fixade en liten tillfällig header , samma bakrund oså  !
på hembygdsresan åkte vi först upp till furudal och kolla på vindkraftverk synd nog så var det dimmigt så man såg typ inget , men fick gå in i sånt dära och det var 85 meter högt tror jag ? 
jag , jenny & jesper delade på två säten , inga kommentarer ..
men sen var vi ''på'' furudals bruk , SÖÖÖÖG JUH ! 
egentligen skulle vi åka till styggforsen men icke sa nicke , det var för dåligt väder så vi gitta tbax till skolan och fick lova att gå på våra lektioner , EHM VI VAR LEDIGA IDAG ?! 
så var fett sur på matten , menmen !
ska hitta min kamera sen ladda in bilder och kanske kommer det ngn på bloggen ? :) 
har vart duktig och gjort klart spanskan & NU ska jag ragga upp duschen och sen typ slaggisch !
Går och lägger mig fett tidigt för att jag ska kunna komma upp på morgonen ;p
HAHA .. men nu ska gitta bre ;) HAHA ..

puss .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0