läs inlägget istället för rubriken !

i´m back .
såg att mina inlägg från tlfn inte kommit upp -.-
så jag får väll förklara lite vad jag gjort i helgen lite snabbt !
i fredags var det meningen att jennie skulle sova hos mig men plötsligt fick hon inte så jag tog bussen hem med elin och gjorde INGENTING ? 
igår/lördags , väckte mamma mig vid nio eftersom vi skulle åka siljan runt med mormor , kerstin .
åkte från leksands hållet , och när vi kom till siljansnäs så gick vi till ngt naturum . 
HAHA , aldrig skrattat så mycket .. fanns ngt man kunde lyssna på och gubben som prata lät så jävla kul !
aja , sen åkte vi runt .
köpte med oss godis hem och myste framför teven med mamma .
gick och la mig supertidigt igår ungefär halv ett !

~ IDAG ~
vaknade vid elva , åt glass till frukost !
plockat ihop på rummet och snart ska jag ringa mig älskade farmor !
vi ska till stockholm på fredag och min kusin felix kanske följer med , TAGGA
nog om det om några timmar sitter jag i bilen påväg till avesta ska kolla på en stuga till mig som vi kan ha på gården . supernajs , superglad , amanda vill ha ..
vart ett långt inlägg 
men nu ska jag fixa iordning mig .

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0